Uit onderzoek is gebleken dat 89% van de reclame niet wordt gezien en slechts 4% als positief wordt ervaren. Ook blijkt uit onderzoek dat een 3.0 concept dieper doordringt in het brein waar de koopbeslissingen worden genomen. 95% van de koopbeslissingen wordt gemaakt op basis van instincten en emoties, oftewel ons onderbewustzijn. Een 3.0 concept triggert de emotie van de consument door onder meer storytelling en het maken van diepere associaties, waardoor het brein moet nadenken en het concept meer effect heeft, geloofwaardiger is en langer blijft hangen. Ben jij het hiermee eens of heb je voorbeelden? Deel je kennis op heteivancolumbus.net

Research shows that 89% of the advertisement is left unseen and only 4% is considered positive. Also, research shows that a 3.0 concept infiltrates deep within the brain where purchasing decisions take place. 95% of the purchase decisions are based on instincts and emotions, also known as the subconsciousness. A 3.0 concept triggers the emotion of the consumer through storytelling and making deeper associations that triggers the brain to think. Due to that, the concept has more impact, is trustworthy and remains in your conscious. Do you agree or do you have other examples? Share your knowledge on eggofcolumbus.net

Weergaven: 32

Hierop reageren

Deelnemende Conceptdenkers

Recente activiteiten

© 2017   Gemaakt door Monique Juffermans.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden